H-E-M-S-K-T

Jag & mamma vann första matchen. Jag spelade ovanligt bra & fick ihop 604 på 3 serien.
Jag var nöjd.
Klockan sex var den andra matchen. Jag kände att det skulle gå skit & så blev det.
Så vi förlorade & blev två.
Jag är ändå nöjd. Mamma & jag är duktiga.

Nu sitter jag här & är väldigt upprörd.
Jag tittar på Kalla fakta.
Jag vet inte vad jag ska skriva om det.
Jag tycker så fruktansvärt synd om familjen som har drabbats.
Så hemskt. Visst, läkare är vanliga människor & som alla andra, kan man göra fel & fatta fel beslut.
Men jag tycker inte något sånt ska behöva hända.
Hon var en helt vanlig mamma & en helt vanlig människa.
Då hon blir opererad av en inte full-lärd doktor.
F-E-L!
Den icke fördiga doktorn bad om hjälp, men fick inte av doktorn som stod på sidan om.
Hemskt. Jag behöver inte skriva mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0