Omogna jävlar

Jag vakade hur trött som helst & hade ingen lust alls att gå upp.
Sängen var så var varm. Tänk att få ligga kvar i den hela morgonen. Nu var det ju så att jag var tvungen att gå upp.
Pappa, my hero for the moment hade gjort en stor frukost. Kanske tyckte han att det är dags att jag skärper till mig & äter frukost. Visserligen har jag varit duktig denna vecka med frukost. Men jag mår illa & har ingen lust att äta på morgonen.
Iallafall hade han gjort ägg, apelsinjuice, kaffe & rostat bröd. Han var sugen på hotellfrukost så det fick bli en stor.
Jag gillade den& har märkt hur gott det är med frukost. Nästa söndag kommer jag gå upp 2 kilo. För då ska jag äta hotellfrukost. Jag brukar ta mig mer 20 gånger mer än vad jag behöver. Mest för det är så gott.
Jag gjorde mig iordning. Platta håret. Kände att det inte var min hårdag så jag drog på mig ett hårband.
Bästa knepet. Eftersom jag inte passar i inbakad fläta länge, har bytt till mittbena & då är det inte lika fint.
Nog om det.  Vi började med hemkunskap. Jag har skrivit det förut. Men skriver det igen. Min klass är nog universums fjantigaste, fulaste & OMOGNAST. Jag blir så trött på att vi alltid ska vara känd för att vara det löjligast. Vi är det.
Men alla lärare hatar nog oss. Endel gör mig galen i klassen. Stackars lärare säger jag bara.
Idag var det extremt.
Dagen var alldeles för lång & huvudet ville hem.
Tilllslut var det äntligen färdigt. Dagen var jobbig. Men ändå okej.
Jag köpte nagellack & Veckorevyn.
Spelade bowling sen. Gick ganska bra.
Ikväll blir det mitt favoritprogram & VR.



Hårbandet som jag tog tur när jag kom hem. Ganska snyggt.
Oversize- köpt i Stockholm
Leggins-köpt i Stockgolm.
Halsband- köpt i Karlstad.
Tröja under- mammas.

Till detta mina stövlar såklart.
Trivdes i leopard hårbandet som jag la mitt vid pannan & hade det över håret. Mycket snyggare än att ha det under om ni frågar mig.

Observera att jag ser jättejätteSTOR ut på ena oufit bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0