Sliten





Jag invigde mina nya jeansleggins, min nya body och vårjackan. Jag gillar jackan skarpt.

Solen kikade fram nu på eftermiddan, så en utetur med mammas kamera var skönt.
Idag dansade vi shottis och någon annan dans. Shottis var jag inte så värst bra på. Hittade ingen takt alls.
Vi hade inställd spanska idag igen. Det var skönt. Vickan var snäll och ringde och sa det till mig imorse, så jag stannade hemma ett litet tag extra.
Jag, Brorsan och mamma drog till Prima. Det var rea. Mamma och Linus fyndade en hel del. Jag handlade ett par shorts. Lite över hundralappen. Billiga och de kommer jag nog använda mycket till sommaren.
Jag brukar inte passa i shorts med tights under.
Så jag får vänta att använda de tills man kan gå barbent.
Idag har jag förövrigt känt mig väldigt, tjock, ful och äcklig. Såna dagar är inte roliga..
Inte ens solen gjorde så jag kände mig glad och fin idag. Inte bra.

Imorgon ska jag spela match och antagligen till Karlstad och se på bowling.
Ni får nog ett inlägg lite senare.




Kommentarer
Postat av: Amanda

fint;)

2009-03-21 @ 13:34:39
URL: http://abls.blogg.se/
Postat av: Julia

Känner nästan inte igen dig! Du har verkligen blivit jättefin, Amanda! Det har du alltid varit. Kom ihåg det!



Kram.

2009-03-24 @ 16:37:44
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: L

du är så himla fin! :)

2009-04-12 @ 00:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0