I taket lyser stjärnorna


En bild mamma tog på mig, när jag gick modevisning med de nya kläderna. Haha

Idag har det nog varit tårarnas dag. För herregud vad jag har gråtit och tårarna har runnit, princip hela dagen.
Kanske inte hela dagen, men många gånger.
Fjället idag var underbart, trots att det blåste och att det var kallt. Solen sken och jag hade solglasögonen på mig, vilket har lett till att jag har ringar runt ögonen. Kanske inte så lyckat.
Men dagen där uppe var iallafall bra och det kändes bra att åka slalom igen.
Det blev några bilder, men jag har inte tid att lägga upp dom nu.
Efter fjället, duschade jag och mamma i Valberget, eftersom något har hänt i rören här hemma, det luktar riktigt gräsligt.
Och man kan inte spola vatten, duscha eller något sånt.
Så vi duschade där och sen var det middag med mina sötnosar.
Ällen, Johanna och Johanna är så söta.
Middagen var mysigt, fast allt blev fel och vi krånglade med personalen.
Först var mitt glas inte rent, sen fick tjejerna sötsur sås istället för curry och sen var det inte mjölk i kaffet som vi hade sagt.
Så det var lite tråkigt, men vi fick iallafall rätt tillslut.
Min kycklingkebab var iallafall väldigt god.
Sen gick vi runt lite, köpte lite gott till bion och sen var det meningen att vi skulle gå in på bion.
Men de låste dörren franför ögonen på oss, så vi fick vänta ett tag till.
Vi kom in på bion tillslut och sen började den.
Åh, vad ska jag säga?
Filmen var så himla bra!
I taket lyser stjärnorna måste ni se! Första halvan skrattade jag så jag grät och andra halvan grät jag så tårarna bara rann nerför min kind.
Jag har läst halva boken, men för mig var filmen mycket mycket bättre. Jag hann ju inte med slutet på boken, så jag visste inte vad som skulle hända. Jag ska inte avslöja om ni inte har löst boken och om ni inte har sett filmen.
Men verkligen en sevärd film. Den ska filmen ska jag verkligen köpa!
Perfekt tjejfilm må jag säga och verkligen jättesorlig.
Sista gången jag fick tårar i ögonen var när jag läste kommentarer jag hade fått när jag loggade in idag!
Jättefin kommentar och det värmde att läsa den. Tack!
Hade en toppen dag iallafall!


Imorgon ska jag på hockey. Så blir kanske inte något inlägg.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Susan

Hejhej!



Vill du följa min blogg skriver om mitt liv skvaller och mycket mer :)

Om du har bloglovin kan du lägga till mig och jag kanske kan lägga till dig bara om du vill alltså :)

2009-03-25 @ 19:44:20
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0