Snö, NU?



Dagens outfitva ganska tråkig. Hade ingen lust att ha en färgglad body till mina svarta chinos. Så min vaniljfärgade spetstopp fick det bli. Att ha en rosa body när det snöar hur mycket som helst passade mig inte i smaken.
Alla i hela Sverige som ha snö nu, skriker nog av ilska och ha lust att utrota snön.
Iallafall jag. Jag är verkligen en av dom, som skiker av ilska.
Det är inte lite snö som kommer ner. Det har säkert kommit 1 dm. JAG VILL HA SOMMAR!
Mina stövlar blev blöta och min vårjacka är inte anpassad för snö. Skitväder.

Vi dansade iaf folkdans på idrotten idag. Det var ju.. Kul. Jag är ingen höjdare på det, men ack vad kul det är när man kan det. Och om man har en bra partner. Inte lika kul om man har en partner som är tre huvuden kortare.
Jag föredrar en partner i ungefär samma längd, eftersom det passar lite bättre.
Ikväll ska jag jobba. Jag ha ingen lust, pengarna lockar faktiskt inte heller. Iaf inte just nu. Men när jag har de i handen, då ångrar jag mig nog inte. 35 hamburgetallrikar ska vi fixa. Jippi.
Igår var jag med Johanna på Friskis igen. Denna gång var det dock inte lika lätt och jag fick verkligen kämpa igenom mig passet. Endel saker klarade jag bara tio stycken, men jag kommer iallafall se resultat efter ett tag.
Bara att träna på. Jag ska nog köpa mig ett kort. Lite dumt att göra det mitt i säsongen, men jag tjänar in det snart.
Bättre att köpa ett kort för 200 kronor och då får man gå hur många pass man vill, än att betala 40 kronor per gång.

Förövrigt har jag varit jättedålig på att blogga den sista vecka, har inte hunnit bara. Förlåt mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker absolut att du ska köpa kort, det tjänar du på :) Blir kul! ;>

2009-03-27 @ 18:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0