Photo


Kopiering ej tillåten.

En bild jag tog förra veckan, då det var en underbar solnedgång. Jag har redigerat bilden lite. Men den mörka färgen på växten fanns redan, gjorde det bara lite starkare.
Det snöar ute, varför snöar det? Vill vädergudarna testa min frustration?
Det var ju så skönt igår, när det kändes i luften att det var vår. Det har ju varit vår några dagar nu och ingen vill ha vinter tillbaka.
Så nu hoppas jag att det snart slutar så jag kan gå ut och göra något. För jag vill inte sitta inne hela dagen.
Funderar på om jag ska gå på Friskis med Johanna idag eller om jag ska vänta tills imorgon.
Ska försöka plugga lite på matten också. Så jag får se hur det blir.
Nu ska jag inte sitta mer här. Det är onödigt.



Kommentarer
Postat av: michelle von walden

Snygg bild :)

2009-04-03 @ 19:09:19
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0