Lördagmorgon

Nu har jag ätit en enorm frukost. Delvis med Johanna och mamma, men sen åkte Johanna hem. Jag och mamma fortsatte att prata och äta smörgåsar och dricka kaffe. Inte så ofta vi har en gemensam frukost alls här i huset, så när den väl blir, uppskattar jag den mycket. Frukost är hur gott som helst, men ändå äter jag knappt något på vardagarna.
Kanske för jag inte hinner, eller för jag bara inte orkar fixa iordning all juice, fil, flingor och bröd.
Nu sitter jag laptopen och sneglar på nyhetsmorgon. Tycker faktiskt nyhetsmorgon är lite mysigt.
Hakv ett är det samling och då åker vi till Säffle och spelar säsongens sista match. Känns ganska skönt faktiskt.
Ska försöka spela hur bra som helst och njuta av sista matchen på 4 månader. Det är lite tråkigt också.

Igår jobbade jag till halv nio. Sen fanns det inte så mycket mer att göra, så jag slutade då. Det var ganska lugnt att jobba igår, vi stekte 36 hamburgare och en hel del pommesfritt.
Sen blev let's dance final. Lailas showdance tyckte jag var helt undebar. Hon är så himla bra på att dansa och det var så fint, med dansen och musiken. Fast Magnus showdans var också väldigt bra, hans var med underhållning.
Så det gjorde mig ingenting att han vann.

Nu ska jag göra mig iordning till matchen. Kommer nog inte hem förren 8 eller något och då blir det Robinson.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0