Varma vädret







Jag bjuder på några sommarbilder som inte är så värst redigerade, för ibland är det finast.
Jag har varit usel på bloggande på sista tiden, men jag säger inte förlåt. För det är så fint väder ute och då ska man ite sitta framför datorn har jag bestämt. Jag har njutit av vädret så gott jag kan och jag har absolut haft de bästa dagarna på sommarlovet. Att vara hos syster Ida är en av de bästa sakerna man kan göra, en av de bästa sakerna att befinna sig på, man trivs så bra av hennes sällskap.
Vi har åkt till stranden tio på morgonen och stannat till ca 5. Däremellan har vi solat, ätit, spelat kort, spelat minigolf och badat. Och det har varit så himla skönt. Känns som jag har varit på semester, en jättebra semester.
Dock ska Ida snart börja jobba och det är synd för annars hade jag nog bott hos henne under sommaren.
Jag har solat idag också, ätit mat med pappa och läst. Avkopplande var det. Kan vara skönt att vara ensam ibland också.

Kommentarer
Postat av: denise

Vad tycker du om årets sommarplåga Promoe - Svennebanan? :D



fin bild på hunden btw:)

2009-06-26 @ 18:33:16
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-26 @ 19:11:37
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Ida

Vilka fina bilder! Söt du är=) Har haft jättekul dessa dagar, tycker om att umgås med lillasyster=)

2009-06-26 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0