Happy feeling


 
Körde stafetter. Jag ställde upp och bjöd lite på mig själv. Här försöker jag och Martin att få upp ett äpple ur en hink.


Sen var det dags för sockerbiten i mjölet. Det var så himla äckligt, slutade med att jag spydde upp det lilla som jag hade fått in i munnen. Det var äckligt!


Sen såg jag ut sådär. Inte så värst glad. Men kul var det, hade gärna gjort om det om det inte var så fruktansvärt äckligt.

Så, då fick ni se lite bilder från idag. Dagen var lyckad, trots pissvädret. Jag tyckte iallafall det var roligt. Roligaste var nog stafetten och pajkastningen. Haha.
Efter skolan gick jag och snygga Vickan och fikade. Latten har nog aldrig smakat godare, var sliten och frusen efter en lång dag med vattenkrig och frusna fingrar. Så latten har som sagt aldrig smakat godare. Vi tittade lite i affärer och sen mötte jag upp Johanna, som gick på kryckor. Jag tror att Johanna J också går på kryckor?  Krya på er.
Torsbyaffärernas utbud går ganska snabbt att titta igenom. Tog en halvtimma, då hade vi även gått in i de sämsta affärerna. Jaja, sen gick jag hem. Var fortfarande kall, men vovven var tvungen ut ändå. Trots att jag frös och hade huvudvärk, så gick jag ut, han ska ju inte få ut för att jag inte mådde bra. Sån bra matte jag är. Eller heter det husse? Jag vet inte, i vilket fall som helst, så var promenaden skön och nu sitter en varm dusch ännu godare än innan.
Jag ska ha i en lång inpackning och fixa lite till imorgon, då vi får sommarlov! Åh, skönt. Imorgon på kvällningen kommer mina favorittjejor och grillar. Räkna med bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: Amanda O

Haha, vad söt du är Amanda :) <3

2009-06-14 @ 13:46:27
Postat av: sara enberg

hahah rolig blogg ! :)

2009-06-14 @ 17:25:08
URL: http://saraenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0