Skolavslutningskvällen del 1



Jag är den bästa grillmästarinnan som finns. Dock misslyckades jag, kycklingarna blev brända.


Vickan är snygg sa jag!


Johanna är bra på att rocka. Söt är hon också.


Jag var kass, som vanligt. Trots att jag hade Adams superskor.


Världens bästa flickor!

 
Vi fick besök och Markus tog mina brillor.


När klockan var efter midnatt gick vi ut och hoppade lite. Dock fick jag agera sjuksyster åt Vickan den klanten som lyckas med det mesta, denna gång stukade hon foten.

Så, ni fick lite bilder från kvällen igår. Som förövrigt var toppen. Trots Vickas duktiga insatts på studsmattan, jag går inte in på detaljer. Vi grillade, jag och Linette skötte grillen, under tiden som vi fotade och sprang runt. Resultatet kanske inte blev det bästa. Nä, kycklingarna blev svarta. Fast vi åt de ändå. Indränkt med potatissallad kände man inte smaken av vårat misslyckande. Vi skrattade i stort sett hela kvällen, åt massa saker. Vi kunde inte förstå att sommarlovet väntade och ju mer vi tänkte på det desto gladare blev vi. Vi fick besök av ett par gossar. Jag tror absolut att de stortrivdes i vårat tjejiga sällskap. Efter tolvslaget fick vi som sagt ett gladjespratt och sprang ut och hoppade omkring i det kalla och blöta gräset. Det var trevligt. Vi var en aning flummiga, skrattade och var barnsliga. Vi kom sen på att det var mycket mygg ute, så vi gick in med en Victoria Lind runt axlarna på oss. Jag agerade sjuksyster och tyckte att jag skötte mig bra. Jag la henne i soffan med foten i 90 grader under tiden som vi andra var ute på Torsby. Nejdå, jag skoja. Jag är faktiskt en snäll kompis. Vi gick in och gav henne sällskap i soffan. Endel flickor åkte hem, men 5 stannade. Killarna hade åkt hem efter vi hade satt på en otrolig tjejfilm. Jag förstår de, filmen var kass så jag gjorde annat. Bland annat skrev jag sms med ungefär hela kontaktlistan och tittade på kort. Sen pratades det lite till innan de tre sista tjejerna åkte hem och jag, Vickan och Linette gick och la oss.
En bra kväll, ni ska få se mer bilder.

Kommentarer
Postat av: Sofia

O M G, är de där min bror???

2009-06-14 @ 16:18:18
URL: http://gothigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0