Semesterdagar



Jaha, nu har jag inte uppdaterat värst bra under dagarna som varit, detta pågrund av att jag har förflyttat mig till Sunne och till syster Ida, jag kom igår och stannar till imorgon. Vi hade en toppendag igår med sol och faktiskt bad (!). Det var kallt när jag slängde mig i ifrån bryggan, men solen stekte så skönt så. Vi spelade minigolf, grillade, spelade kubb och senare på kvällen tog jag och Ida mopeden till ett badstrand och satt och prata vid solnedgången.
Idag hade vi tänkt att gå upp tidigt för en heldag på stranden och vi trodde att vi skulle bli så bruna så, dock blåste fler och fler moln in och efter 3 timmar utan sol, kikade den fram igen och vi blev glada. Så, vi har inte blivit så bruna som vi hade tänkt oss, men imorgon kanske?
Har det iaf super här hos Ida, kan nog inte njuta mer av sommarlovet än vad jag just gör.

En bild på Johanna och mig ifrån bröllopet.

Kommentarer
Postat av: kristina

så söt blogg du har :)

2009-06-25 @ 12:56:33
URL: http://krislove.blogg.se/
Postat av: Randy

Vilken söt kjol du har =)

2009-06-26 @ 12:19:37
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0