Badat






Eftersom det är 1 juni och det är varmt och soligt så tänkte jag och Johanna T att vi ska bada. Jag var skeptisk i början och fegade nästan ur. Men jag kom i och hoppade till och med ifrån 3:an. Jag kände mig rätt cool. Hade min nya bikini på bilden som ni kanske ser. Johanna som är fotograf på båda bilderna. Vi slutade tidigare än vanligt idag. Vi hade inställd matte, hade övning med kören och möte. Så min dag har varit lat och jag har bara njutit av att veta att det endast är 2 riktiga skoldagar kvar. Om lite drygt en vecka står vi där framme och sjunger "Fryken goodbye" och är förväntansfulla och glada. Jaja, endast 2 riktiga skoldagar kvar ja. Vattenkrigen har börjat och jag blev blöt.  Men jag gillar det också. Engelskprojektet är inlämnat och jag hoppas det blev bra.
Imorgon har vi klassensdag och jag hoppas på att ge klassen poäng. Jag ska nämligen vinna bowlingen hade jag tänkt. Kanske även simmning. Är lite sugen på att simma. Solen ska nu vara borta ett tag, men hoppas att den snart kommer tillbaka. Jag kommer sakna den. Men får väl leva med den brännan jag faktiskt har fått.

Kommentarer
Postat av: Renée

såg bra kallt ut du ;P

2009-06-01 @ 22:34:30
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är galen! Bada kan man inte göra än på bra länge.

2009-06-02 @ 15:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0