likeIam

Förlåt! Nu har jag inte uppdaterad bloggen på väldigt lääänge. Dethar inte blivit av, mest för att skolan tar så mkt av tiden. Efter skolan hinner jag inte med så mkt, har spelat matcher nu ett par dagar & varit med Johanna. Så det har inte blivit att jag har satt mig vid datorn. Men nu gör jag :p
Idag har det varit en lat dag i skolan. Vi började med svenska. Fast rektorn kom & skulle prata med oss i 5minuter men ngt var visst allvarligt & det drog ut till 50 minuter. Jag tittade på klockan hela tiden & var grymt ointresserad eftersom jag inte har med saken att göra. Sen blev det resurs & so. Inget spc med det. Tiden gick snabbt när man har roligt? Men saken är den att jag inte hade roligt med tiden gick hur snabbt som helst ändå? Alltså är det så att ordspråket ljuger? Fast det är klart, mesta del av gångerna stämmer det. Vad jag skriver ointressanta saker? Förlåt.
Sen blev det lunch och jag orkade inte att äta, lukten av pannkakor får mig att må illa, bara tanken på dessa äckliga mjöliga kakorna får mig att tappa matlusten & så förblev det - ingen mat.
Vi hade no sen. Sexuallkunskap med Peter Stolpe. Det var som vanligt. Fjant, skrik, omogna ungar med också endel skratt.
Idrott nästa & det var inte spc jobbigt, tvärtom. Vi pratade, sen gick vi en promenad & se sluta vi. Ja, snabbt & enkelt.
Föredrar att sluta tidigt, men jag är väl som alla andra människor så ja.
Nu tkr jag att jag inte behöver skriva mer & det gör jag inte heller.

A


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha göteborg i somras (Y) den jackan va naajs

2009-01-15 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0