Jag borde...

Hej Tisdag. Vad bra denna vecka är. Okej, det har varit två dagar av den, men det flyter på ovanligt bra. Jag har en positiv vecka. Pluggar direkt efter skolan. Så slipper jag läxorna på kvällen. Jag är inte så dum trots allt. Geografin blev jag galen på, så den sket jag i. Ska ta ett nytt försök på det senare. Fast jag inte skulle ha några läxor på kvällen så blev det så idag.
Jag är inte bra på jordens inre kärna och all sån skit. Blääh.
Ja, usch.
Efter den äckliga geografin tog jag min bästa kompis med mig på en promenad. Den var lika tyst som alltid. Men jag gillar att den inte säger ngt utan bara lyssnar. Den tar också väldigt bra foton. Det blev några foton, men jag har inte orkat gjort ngt med dom än. Jag är en lat person. Det är mkt här i livet jag borde göra, men tänker. Sen, imorron, jag hinner.
Ibland tar jag tag i saker. Ibland.
Jag borde tex. Skriva färdigt min story, jag borde gå ut och gå mycket mer än vad jag gör. Eftersom jag vill stanna i den vikt jag var efter jag var sjuk. Det går inte så bra. De fyra kilorna var lätta att gå ner, men dessvärre lika lätt att gå upp igen.
Jag är stolt att inte har ätit godis på sju månader. Dock åt jag i Egypten. Och på jul. Jag är på min idealvikt nu. Säger man så? Inte för mkt och inte för lite för min längd. Ja, nu fick ni veta det.
Ikväll ska jag se på Top model 11. Hela min familj blir galna när jag ser på det. Okej, jag kan erkänna att jag är lite väl nörd i sådana program och filmer. Men jag älskar det, älskar mode, kläder hår och allt sånt. Gud vad jag är tjejig. Men jag är tjej. Så det är inge fel på mig iaf.



Dagens outfit.
Leggins- Gina.
Jacka- Everest
Skjorta- Only
Halsduk- mamma

A

Kommentarer
Postat av: Emma Kjellberg :)

Söööt!! <3

2009-01-31 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0