I´m a stupid girl.

It happens again!  Trycker bort en jävla långt inlägg, ibland tror jag att jag håller på att bli ett riktigt stor pucko! Fy fan.

Ahja, iallafall. Ännu ett skidtunnel besök idag :d Börjar bli lite bättre och har mer lust till det och ibland tkr jag tillochmed att det är kul, kan knappt tro det själv, fast ja. det är klart. Det är ju bara roligast i nerförsbackarna. :p Efter några varv i skitunneln blev det några varv ute. Tkr det är riktigt skönt. Sen blev det en efterlängtat varm dusch och bastu. Hur skönt som helst var det. Det känns så bra efter man har rört på sig, det kanske inte år så jätte kul under tiden, me efter. Det känns ju skönare när man har gjort ngt än när man har sett på tv hela dagen? Så mitt motto är typ såhär när det gäller motion. " Tänk på hur skönt det känns efteråt" Tkr det är rätt bra!

Pratade med Vickan i telefon idag också, vi kanske drar till Estocolmo i mars. Får se om jag har bowling eller så. Ja, bowlingen jah. Har inte tränat på måånga dagar och känner ingen större lust till det heller. Bowlingen är som mitt humör. Som en bergochdalbana. Kul ibland, dödstråkigt en annan. Ja. Så är det. Humöret är ja som sagt som en bergochdalbana. Men det är väl så det är i tonåren. Tkr tonåren har en viss charm på ngt vis. Alla vuxna/ föräldrar säger så här nästan jämt " ååh nej, nu kommer ungarna snart in i tonåren, kommer vara så jobbigt och blablabla" Ja, men såhär är det ju. Mkt händer hos oss, vi växer som person. Vi mognar, bli mer vuxen. Så är det, ni har också varit med om det. Ni borde förstå hur det är. Men jag tkr inte det är jobbigt, tkr tvärtom. Det är ganska spännande och intressant. Man märker ju att man förändras. Ja, som jag sa. Blir mer vuxen. I tonåren vill man testa nya saker. Det är spännande och väldigt kul.
Långt inlägg det blev trots att jag raderade allt jag skrev först.

Sköt om er.
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin J

har inte heller tränat på sista tiden. men du och jag kan börja träna lite tsm? är roligare om man är två :P Jag vill ha en bra säsong i år :) Åker till Rom på onsdag och blir borta i fem dar, men efter det tkr jag vi kör på. om du vill? :D PUSS / Elin

2009-01-05 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0