Bowling

Idag är det lördag och varje gång jag vaknar på en lördag är jag glad :D
Kanske för man har två hela dagar ledigt. Kan vara så.
Iaf så stod det bowling på schemat såklart. Samlingen var ett och jag var laddad trots att jag inte har tränat på länge.
Jag drog mig upp till hallen iaf i snövädret. Tio i ett var vi påväg mot säffle. Och vi hade bestämt att detta skulle vi ta!
Vi har inte vunnit mot detta lag på en hel säsong. Så nja. Lite osäker var man.
Snön övergick till snö allt längre ner vi kom.
15.20 var matchen igång.
Träningen kändes, nej.
Spelet i första serien blev, JA!
Spelade super :D 237 eller ngt.
Länge sen det kändes så bra. Efter första serien ledde vi med 5-0. Vi var glada och förväntansfulla må jag säga.
Dock hängde vi inte med i andra serien. Inte jag heller. Sänkte mig endel. Men totalen stod på 398 eller ngt så jag var ändå glad.
Det blev fjärde serien och vi var tvungen att ta minst en poäng. Men alla började dåligt så nej. Vi blev lite nere.
Men vi tog igen och vann! 11-9 till oss :D Muy bien.
Min total blev 750 och jag är mkt nöjd. Vila ger färdighet tydligen. Haha.
När jag kom hem vid åtta ringde Johanna och fråga om jag skulle med ut med henne och grabbarnabus.
Klart jag ville. Mysigt hade vi denna kväll igen.
Vi tände facklor och gick till skogen och hade mysigt. Pratade, skratta och hade mysigt.
Imorron står bowling på schemat igen. Bio och färga mitt hår.

Nej, nu ska jag ta mig en kopp te och se på film.



Förlåt min dubbelhaka, men var sugen på en sommarbild när jag var som lyckligast.

Kommentarer
Postat av: ,

hej

2009-01-29 @ 17:56:21
Postat av: Anonym

Hej. Vem? :)

2009-01-29 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0