Back.

Idag började skolan, var inge promblem att gå upp imorse. Var vaken fem och kunde inte somna om, gött! :s  Gjorde mig iordning och grejs.
Skolan var okej, hade fyra lektioner vilket var vääldigt skönt.
Julskinkerace - hej! Hur kul tror ni det är att springa i en halvtimme bara rakt upp och ner? Visst, jag stanna några gånger och hämtade andan. Men seriös, konditionen är inte på topp nu kan jag säga! Visserligen tränat skidor rätt mkt, men konditionen är alltid bättre på sommaren, man orkar liksom mer då, man orkar att gå ut och springa. Det var iallafall döjobbigt.
När jag kom hem blev jag helt död, tror jag hade feber ett tag. Har haft ont i huvudet och varit kall, varm, kall och varm. Frossa. Så jag sket i träningen och log och sov i soffan istället.
imorron ska jag kanske åka skidor om jag mår bättre och gå på tre lektioner i skolan. På kvällen blir det typ som vanligt antar jag. Förövrigt är jag redan trött på skola, föredrar lov.

Jag är trött på längtan, jag är så himla trött på att sakna ngn varje minut som går. Jag orkar inte att hoppas på att det ska bli A&J kvällar igen. Prata med dig, gråta, skratta. Ja, allt det där jag behöver just nu. Ni har nog hört det tusen gånger att jag saknar Julia, men det är verkligen jättejobbigt, tänker alltid på hur det skuolle vara om hon var här, vad mkt gladare och piggare jag skulle va. Nu har jag förvandlas till ngn jag själv inte vet vem det är. Vem ska kunna prata vett i mig nu? Känner mig ensam. Bara det jag vill säga.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0