Wedding

Vet ni vad? Jag sitter & tittar på bröllopsklänningar.
Jag tycker det är så underbart. Jag längtar tills jag får gå på bröllop. På midsommarafton blir det.
Jag vill gifta mig, jag vill ha ett bröllop i Thailand. På stranden. Jag vill kunna bjuda dit alla jag vill. Utan att de ska behöva tömma hela sitt bankkonto. Bara visa de den bästa stunden i mittliv. För det är väl förmodligen det de är.
Att gifta sig är stort. Grymt stort. Man ska säga Ja till personen man vill dela sitt liv med. Den kan man säga jag älskar dig till. Om man har valt att gifta sig så känner man nog personen så väl & man vill verkligen dela sitt liv med den personen.
Dock är det inte så många som håller sitt löfte att leva resten av sitt liv med en person. Tydligen tröttnar endel. & gifter om sig.
Om jag ska gifta mig ska jag ha hittar den rätte & han ska ha hittat den rätte för honom. Annars är det ingen idè.
Jag vill annars ha ett ganska stort bröllop i kyrkan eller en fin sommardag här.
Min klänning ska vara axelbandslös & stor & jag ska absolut inte ha någon slöja.
Så är mitt drömbröllop ungefär.





Dessa klänningar är snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0