Sooool

Solen sken idag & jag är alltid lika glad för det. Även om det är något som kryper inom mig så mår jag bra över solen.
Hemkunskap gjorde Jag, Johanna & William goda frallor. Jag var extra snäll mot William idag. Diskade all hans disk.
Fy fan vad jag är snäll. Hur kommer det sig att Vickans bröd alltid blir snyggast & godast? Konstigt. Jag ska nog inte bli kock eller bagerska.
Dagen gick. Jag gick hem med världens bästa Emma & världens sötaste Linette. De är så sköna. Blir glad av dom.
Hur underbart är den inte med kompisar? Skulle man klara sig utan dom?
Jag gick hem & åt sen gick jag & mamma ut & gick i 50 minuter. Kallt men skönt. Sen en varm dusch.
Nu sitter jag här. Idag har jag faktiskt inga läxor som väntar på mig.
Inget jag måste göra. Mer än att se på semestersvenskar. Jag vill bli reseledare. Älskar sol & bad. Perfekt att jobba inom det.
Jag har inte så mycket att skriva idag.
Ha det bra hörni! Sluta inte att läsa bloggen.



Jag älskar bilden. Hur länge sen som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0