Shopping

Nu är jag tillbaka! Varit dåligt bloggande men har somsagt shoppat hela dagen & igår/ inatt var jag hos syster.
Vi hade en mysig kväll med god paj & semla till tv mys.
Linda Rosing blev det, dock hade jag högre förväntningar. Jag gillar inte Linda, men det är hennes förflutna jag inte gillar& det ska man kanske inte kritisera.
Vi såg också på House & jag tyckte det inte var lika bra som de var förrut. Med de gamla gänget.
Sen sov jag bredvid Ida. Somnade direkt efter en lång dag.
Jag vaknade vid åtta. Vi åt frukost & sen gjorde vi oss iordning & sen kom mamma & mormor.
Vi åkte tillKarlstad &lämnade av Ida vid universitetet & sen åkte vi andra till Bergvik.
Vi drack en latte & sen började jag att shoppa.
Jag gillar inte Bergvik,men jag såg en fin kjol. Som jag mer eller mindre förälskade mig i. Dock blev det inget köp. & det bästa är att jag inte ångrar mig. Jag har nämligen en förmåga att göra det.
Jag tröttnade snabbt & inge köp blev det.
Mamma &  mormor ville inte heller stanna kvar. Så det blev Ikea. På Ikea blev det däremot grejer.
Allt ifrån ramar till slickepottar. Vi handlade endel & det var bra.
Sen bar det äntligen av till stan. Där hittade jag mycket.
Först hittade jag ett par stövlar jag genast blev kära i. Men mamma tyckte det var onödigt, så det blev Gina istället.
Ett par jeansleggins. Två par spetströjor. En vanlig t- shirt. Fick med mig endel därifrån.
Sen blev det hm. Lite smycken därifrån.
Ida kom till stan & vi gick tillsammans. Det är alltid roligare att ha sällskap.
Jag kunde inte hålla mig utan köpte stövlarna. Ångrar inte de heller. Jättesnygga är de. Hoppas de är användbara, men det tror jag.
Sen åkte vi till Ida igen & fikade.
Så, nu fick ni veta min dag i Karlstad.
Jag & Julia bestämade förut att jag ska åka till henne på sommaren. Ha-ha.
Vi har våra idéer må jag säga.
Ganska tråkigt inlägg, men orkar inte skriva så mycket mer.




Där ser ni mina kläder, dock inga skor på bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0