Sommaroutfit

Klockan är halv två. Jag har inte varit ute än & sitter fortfarande i slarviga kläder & inte iordning.
Det är ett par timmar kvar, tills jag börjar. Det är så det ska vara på helger.
Under sportlovet ska jag slappa, åka skidor, vara med Ida, åka skoter & förmodligen åka till Karlstad. Jag vill ha motivation till skolan om en & halv vecka. Men tills dess ska jag inte tänka på skola.



Jag vill bära shorts, de skorna, solglasögonen & väskan. Väskan köpte jag i Stockholm i somras. Men har helt glömt bort den.
Men för att bära shorts med bara ben behövs sommar.
& någon sommar ser jag inte till.



Solglasögon är bra mitt i vintern också. Men då kan det vara bra med sol.
& någon sol ser jag heller inte till.


Skorna i mitt hjärta. Visserligen kan jag använda de nu. Men har inget som passar till de.
Jag hade de på julafton & jag var längre än alla i familjen, även Linus. Vad cool jag kände mig då.
Haha.
 


Kanske skulle skorna var snygga till dehär stuprören? Ja, inte vet jag. Har ingen fantasi för tillfället & inga roliga kläder.


Kommentarer
Postat av: Juliia :D <33

Sånna, skor har mamma ;) Kankse jag har berättat det, Men dom e skit snygga ;) Passar mig också jue ;)

PS. Älskar dig <333

2009-02-24 @ 18:17:37
Postat av: Tilda ;D

Verkligen jättefina skor, använd mera mera :D

Puss :*

2009-04-25 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0