Glädje

Idag har jag haft en bra dag. Solen kikade fram & jag åkte till valberget med Lisa. Vi drack varm choklad &åkte tefat.
En mysig stund blev det. Tefat är ju för roligt. Det var också roligt att vara med Lisa. Det är sällan.
Efter maten hemma så bar detav till prima. Det var " ta tre betala för två" Sånt gillar både jag & mamma.
Jag är lika glad som en unge i en leksaksaffär när jag står i en klädaffär. Jag springer runt & skuttar.
Okej, lite överdrivet där kaske. Men jag är ett stort fan av shopping. Jag hittade en body. Det var kärlek i första ögonkastet.
Bodys gillar jag grymt mycket. När jag tittar närmare ser jag att det är spets i ryggen. Då blev jag ännu mer förälskad. In i provhytten & jag kände att jag verkligen var tvungen att ha den. Mamma tyckte den var ganska snygg, hon köpte en klänning som jag säkert kan låna (a) Hon var också snäll & köpte med en tröja åt Linus.
Vi tränade sen, det gick dåligt. Som vanligt med andra ord.
När vi kom hem åkte spetsbodyn på direkt. Har ingen bild dock. Imorgon kanske!
Nu sitter jag & läser bloggar & redigerar bilder.
Imorgon blir det skoter med pappa. & jag ska köra. Haha.
Jag har ändrat mitt hår, klippte det lite igår & jag fick lust att ha mittbena. Tycker det är snyggt, dock kommer jag säkert ändra inom kort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0