Nightmare

Jag började jobba vid tre igår. Det var lugnt i början. Lite tråkigt var det, men vid sju kom innebandykillarna & åt. Drack öl gjorde de också. De flesta. Jag börjar på att bli lite trött på öl & fulla grabbar nu, efter två hela kvällar med massa öl.
Så nu är jag ännu mer skeptisk mot fylla. Jag har inget emot folk som dricker. Men några personer tappar ju helt vettet & kontrollen på sig själv. Direkt de har fått en klunk alkohol blir de agressiva & vill bråka om allt.
Så var det igår. Menar inte att alla var så. Men en kille var riktigt dryg. Han ville verkligen bråka om allt.
Så det blev ett litet slagsmål i hallen. Pappa rycker ut som vanligt. Haha.
Men det var inte värre än i december när jag jobba. Då var alla fulla & jävligt dryga. En ramlade in i brickstället & kunde inte stå på bena, jag har aldrig sett en sån full människa. Då blev jag liksom lite avslagen - kan man säga så?
från alkohol. Jag blev liksom rädd & tänkte att jag aldrig ville dricka.
Men alla blir ju inte så. & det är väldigt tur. Den kvällen var verkligen en jobbig kväll då jag bara ville att kvällen skulle vara slut.
Igår var det inte så jobbigt trots allt. Det gick bra, vi var klara vid elva ungefär.
Då åkte vi hem & jag läste Veckorevyn där det var ett  reportage om Blondinbella, som var riktig intressant. Ha.
Jag är egentligen inget stort fan av Blodinbella.
Jag älskar henne inte. Men jag hatar henne inte heller. Hennes blogg är bra, men inte den bästa.
Finns massa andra bloggar jag väljer innan hennes.

Nu ska jag snart gå upp till bowlinghallen & spela match. & jag ska spela bra. Ja, det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0