Mièrcoles

Helt plötsligt älskar jag onsdagar. Iallafall idag. Då jag hade styrelsemöte på engelskan, vilket gjorde att jag slapp engelskan & förhöret. Vi hade inställd no & vi jobbade in svenskan. I like!
Vi slutade tre. Det kändes jätteskönt.
Imorgon har vi prov. Prov i det mest hatfulla ämnet. Okej, kanske inte så hemskt. Men jag tycker inte om So.
Jag har ansträngt mig på lektionerna på sista tiden, för att klara provet. Eftersom jag inte har något större intresse för vulkaner & all sån skit, så blir det inte så kul. Men nu har jag varit duktig.
Nu består det bara två dagar kvar av skolan. Sen är det ett efterlängtat lov.
Ett lov då jag ska göra allt detta jag verkligen gillar. Då har jag tid med det.
Men dagarna går nog fort. Torsdag & fredag är ju vanligtvis mina favoritdagar.
På fredag ska jag tjäna pengar & på söndag är det match.
Vanligtvis ska jag spela match idag. Men de ställde i den. Så nu blir det en timmes mer pluggande. Jättkul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0