Godmorgon

Godmorgon!
Sitter här i pyjamas och har nyss druckit kaffe & ätit en smörgås. Jag äter aldrig frukost. Fast denna vecka har jag varit ganska duktig, har ätit havregrynsgröt hela veckan, förrutom idag då.
Har huvudvärk. Hoppas det går över, för jag vill till Sörmark. Men samtidigt behöver jag vila.
Inte så kul att ha ont i huvudet i Sörmark. Då är jag inte lika glad som jag brukar vara.
Skulle behöva träna också. Det nya klotet tränas inte själv.
Jag har endel saker jag skulle behöva göra. Så kanske ska skita i Sörmark och satsa på det nästa lördag, då det är alla <3 dag.
Nästa fredag får jag besök också, hoppas vi verkligen får det mysigt.
Nej, nu ska jag inte sitta här mer.
Take care så länge!


Kommentarer
Postat av: Emmakjellberg :)

Jag de hoppas jag med :) Men de får vi! :*

Puss <3

2009-02-07 @ 13:19:43
Postat av: Ida

Sörmark är SUPER :D

2009-02-07 @ 22:17:45
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0