Funderingar

Klockan är 16:18 & jag slutade för cirka en timme sen. Jag tog på mig mjukisar och tog med kameran ut på promenad, dock bara en kort. Jag har längtat hem idag, för snön har lagt sig så fint på träden, så hade verkligen lust för att fota.
Det blev lite foton, ska rensa dom i kameran innan jag lägger ut dom på datorn.
Har faktiskt inte så mycket att skriva om skolan.
Jag ramlade. Har världens halkigaste skor. William & alla såg & skrattade. Bra Amanda, Bra!
Dagen har faktiskt gått fort. Dagarna bara rinner iväg.
Idag fick jag frågan, - hur orkar du skriva så långainlägg i din blogg?
Svaret får ni här.
Jag bara trycker på tangenterna utan att jag faktiskt märker hur långa inläggen blir. Det är inte så att jag strävar för att få ett långt inlägg, tvärtom. Jag strävar för att Inte få långa inlägg.
Jag har så mycket i huvudet. Så mycket jag vill få ut. Jag vill skriva, detta är ju som min dagbok. Ni får äran att läsa min dagbok. Jag skriver allt jag har i huvudet. Om det är kärlek eller senaste modet.
Jag är inte så blyg att skriva ner vad jag känner.
Så där har ni svaret.
Men jag är så glad att jag får så fina komplimanger angående bloggen. Tack ska ni ha.
Nu ska jag äta mat & sen spela bowling eller åka skidor.




Julia & jag för ett tag sen :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg du ä Amanda å sy slöjd ä de bästa på tisdagar;)<333

2009-02-10 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0