Fotodag

Det blev en promenad med mamma idag :) Jag ångrar verkligen inte att jag tog på mig ett par extra sockor och följde med ut. Hur skönt somhelst. Såklart var kameran med. Mamma är inte så dålig på att fota, hon är heller inte dålig som modell.
Promenaden var efterlängtad, likaså var den varma duschen och den varma bastun. Mums!
Jag har fotat ganska mkt idag. Har haft ganska tråkigt idag. Dagen har varit så lång och klockan är bara halv sju nu?
Har hunnit med väldigt mkt. Det gillar Amanda!
Jag är verkligen super sugen på att shoppa nu. Det är det jag är allra bäst på. Och vad passar bättre än drottninggatan i stockholm full med älskade affärer? Nej, inget. Jag får längta ett tag till. Men det är skönt att ha något att längta efter.
Ååh, jag har förresten fått världens sötaste kommentarer angående bloggen av mina tjejer. Via sms och privatmeddelade på bdb. Ni är hur söta som helst. Och jag älskar er.
Jag tror jag ska bjuda hit mina sötnosar ngn dag. På en god middag och massa prat, det är med dom jag mår allra bäst <3
Nu får ni se lite bilder från idag.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0