<3

Idag vaknade jag ovanligt glad! Kanske för att jag kände att jag hade en hel vecka framför mig. Okej, fyra dagar men ändå.
Hur kan jag känna mig så glad över en måndag? Kan det vara för jag har en hela fyra dagar tillsammans med de bästa.
Känns som jag är förälskad. Dock är jag inte det. Inte mer än vanligt. Fast lite längre ner i tankarna kom jag på att det var bad idag! Jag, Amanda, skulle visa mig i bikini. Ärligt, jag hatar att visa mig i bikini. Jag vill inte visa mig.
Men jag försökte tänka positivt. Alla är som de är. Jag har lyckats fått en kropp som är inte så jätte smal. Men ändå inte jätteTjock. För jag är inte jättetjock. Nej. Jag tänkte somsagt positivt. Imorse var jag även duktig och åt havregrynsgröt.
Jag kände mig väldigt duktig. Ja, då vet ni vad jag äter, tänker och säger. Ni som läser känner mig bättre än vad jag själv känner mig själv? Det där var långtänkt och en väldigt jobbig mening. Men ni fattar tror jag.
Dagen räddades av mina änglar. De ger mig komplimanger som betyder guld. Att få en komplimang är nog det bästa som finns. Hur värdefullt är det inte att höra att man är fin i kroppen som jag är & att jag inte behöver gå ner mer i vikt. Att man passar i alla hår, platt som krusigt. Det stärkte mig. Jag ska inte skriva stärkte, för jag menar stärker. Alla fina ord sparas i mitt hjärta.
Badhuset gick bra, vi gick till badhuset under lunchen och fick börja då. Vilket gjorde att vi hade ungefär en timme på oss att fixa. Mums på det säger jag! SnyggMicke varre ja!
Bikinivisningen gick bra. Tänkte inte så mkt på det.
Jag bjöd tjejerna på spakväll. Hoppas det blir mysigt.
Nu orkar jag inte sitta här och skriva.
Linus tvinga mig att lägga in bilder från min andra kamera till dator, eftersom han ska ha den nu.  Så här får några.
 


Jag var duktig på curling & jag ser helt, ja. Jag vet inte vad ut på den andra. Men vad gör man inte för er läsare? :)
Jag pratar med min vän skåningen. Hon är allt bra hon, trots att hon flyttade 1000 mil ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: Juliia

Öhööm, skåningen? tack för den du.. värmlänningen ;)

2009-02-04 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0