07.42

Nu är det snart dags för skolan. Jag har sminkat mig, gjort iordning mitt fina hår, en enkel snurr i luggen och utsläppt. Dock vågar jag inte visa er mitt hår när det är nytvättat. Alldeles för stort och alldeles för lockigt. Så lite plattat fick det bli.
Idag har jag på mig min klänning, den som jag pratade om. Jag älskar den. Det är olika blommiga tyg. Jag kan inte sluta titta på den. :D
Idag ska jag somsagt till Karlstad efter skolan & borra klot. Jag ska laga mat och träna. Allt detta hinner jag med, för jag har hela kvällen på mig. Vi är ju lediga imorgon. Har aldrig varit lyckligare över en studiedag.

Nu ska jag till skolan.



Kommentarer
Postat av: Juliiiia !

Eyy, bra blogg btw!

Men hur fåru en sådan stil? ;$

Min är ful , och den ser förjävlig ut :s

2009-02-05 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0