På bergstoppen



En gammal favorit bjuder jag er på. Tagen i April. När man hade så mycket att se fram emot.
Igår hade jag ännu en toppendag & kväll. Jag och mamma åkte till lilla kusin. Gick även en långpromenad, tog massa kort som jag ska visa er imorgon. Eller ikväll. På eftermiddan åkte jag till Johanna, vi åkte iväg på picknick. Satte oss i solen på en filt, det var himla mysigt. Vi hann även baka kladdkaksmuffins och prata innan vi la oss.
Våran dator har lagt av för tillfället, så jag är så illa tvungen att använda mammas laptop.
Jaja, sen ska jag vinna på bilbingo. Ha-ha. Wish me luck! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Vilken vacker bild! Lycka till på bilbingon!

2009-08-09 @ 14:56:24
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Lotta :)

Jättefin bild ~~

Har du ngn speciell kamera?? För kvaliten är riktigt bra.. :) Jag älskasr själv att ta bilder, och ska just köpa en ny kamera så tar gärna emot tips.. ^^

2009-08-09 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0