Älskade syskon



Eftersom jag nu är hos systeryster, så kan jag inte ge er några system-kamera-foton, utan ni får var nöjda med ett väldigt gulligt kort från våran söta barndom. Han med pottfrisyren, är min bror, som numera är allt annat än blond, han har väl inte direkt någon pottfrisyr heller för den delen. Ha-ha. Sen har ni min storasyster i blått. Hon har aningen längre hår, men annars måste jag säga att hon är sig lik.
Sen var det då lilla jag, ah, den lilla filuren i röd dräkt. Dräkten var ju söt iaf. Skämt och sido.
Jag måste erkänna att vi var väldigt söta av oss på den tiden..
Ikväll ska jag åka till Karlstad och äta mat för Idas pojkväns kompis flyttar till Örebro imorgon, ja invecklat. Men jag följer mest med för att, jag har ingen aning. Men jag får iaf äta god mat. Och umgås med 20 + åringar. Det blir trevligt.
Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Söta vi är=) Haha! 20-plusåringar, det lät gammalt!=)

2009-08-07 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0