Vårkväll









Några bilder jag och mamma tog igår. Vi gick till Kollsberg. Kollsberg har massa fina fotomiljöer. Med stenar, berg och en jätte fin utsikt. Linus och Johanna kom också dit efter ett tag. Så fick endel bra bilder på dom med. En av dom bästa var den jag la ut nu. När solen nästan var nere, så kom dimman. Så den sista bilden tycker jag jättemycket om.


Godmorgon förresten! Jag vaknade vid ca nio. Sen dess har jag suttit fastklistrad i soffan. Ingen sol ser jag heller. Hoppas att dimman försvinner och att solen kommer fram. Vill sitta i solen idag och få lite vårfärg. Just nu är jag ju inte så brun. Vårsolen tar ju endel faktiskt. Och så är det ju jätteskönt att sitta i solen med en bok också.

Just nu läser jag Män som hatar kvinnor. Boken har börjat bra, men jag har inte hunnit läsa så mycket.
Så sol och en bok får vi hoppas på idag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fina bilder!

2009-04-04 @ 12:17:34
URL: http://abls.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

härliga bilder!

2009-04-04 @ 15:13:53
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0