GladaAmanda





Två väldigt våriga bilder. Har väldigt många och fina bilder från i fredags då det var så himla nice väder.
Imorgon ska det bli fint väder, på fredag också. Och på lördag ska det tydligen bli SUPERfint och varmt väder. Åh, jag vill ha det nu! Just nu är det inte jättefint väder, ganska kallt och det blåser endel. Det känns ju absolut att våren är här, men jag vill ha värme och det verkar jag ju att få. Vilken lycka.
Jag har skrattat ovanligt mycket, jag har fnissat ovanligt mycket och jag har varit allmänt glad idag. Jag vet inte varför. Jag hade nog vårkänslor och hade inget att oroa mig för. Förutom spanskaprovet, mattepappret med bara ca 50 tal, religionläxan, engelskglosor och beep-test imorgon igen. Läxor är väl.. Inget? De är onödiga och jobbiga.
Läxhögen blir bara större och större, snart välter den nog. Synd för den. Väldigt tråkigt för den högen och för mig som tvingas ta upp böckerna och jag som tvingas att ta tag i de jävla böckerna och sätta mig och läsa.
Som sagt, läxor är tråkiga. Det finns annat att göra, som att sitta här och skriva ett sånt spännande och roligt inlägg som detta. Jag är så sarkastisk idag, så ni vet inte.
Istället att bli sur för småsaker har jag idag skrattat och fjantat med i sakerna jag vanligtvis skulle bli sur och grinig för.
Tydligen har jag blivit en roligare människa, en roligare Amanda, en roligare kompis och en rolig klasskamrat. Fan vad bra jag är.. Yeeh.
Friskisen idag var skön, som alltid. Promenaden hem var skön, inte fullt lika skönt när mamma hade sett ytterligare en orm i Valberget. Jag som tyckte så mycket om att gå där förra året. Nu vet jag ju desto mer. Jag vet nu att det finns hur mycket ormar som helst där. Så nej, Valberget blir det nog inte så mycket i sommar.
Jag är också glad för vi har fått tag på hotell till Göteborg, vilken tur. Och Johanna och Linus ska med. Förra året var jag med mamma och pappa. Visst, det var bra. Men en aning långtråkigt att åka balder med mamma. Och shoppa med mamma och pappa. Inge fel, men det blir nog mycket roligare att ha med sig Johanna. Nu har jag något mer att se fram emot. Brabra.
Som sagt, läxhögen välter snart. Jag kanske borde stoppa den, ah. Snart så.

Bara en fråga. Jag funderade på vilka som läser mig blogg. Jag vet några som läser. Men nu vill jag veta många. Skriv gärna vilka ni är som läser och vad ni tycker om den. Please. Det är väl inte så ansträngande?

Kommentarer
Postat av: sofia

ja läser! :)

2009-04-22 @ 21:14:11
URL: http://holdmeclose.blogg.se/
Postat av: Juliia

Jag läser oxå ;)

2009-04-22 @ 21:27:23
URL: http://diinjuliia.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag läser ibland : )

2009-04-23 @ 18:59:46
Postat av: Julia

jag läser :)

2009-04-24 @ 21:56:13
URL: http://dontgo.blogg.se/
Postat av: Tilda

Läser varje gång jag är inne på internet :) Älskar din blogg!

2009-04-28 @ 20:00:14
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0