Sm guld!





Igår tog Färjestad sm-guld. Med ett bra sällskap, en liten godispåse och guldhatten i högsta hugg blev kvällen bra. Och speciellt när Färjestad tog hem segern. Jag och Julia somnade snabbt.
Vi var trötta imorse. Hade hellre stannat kvar i sängen än att vara i skolan. Dock var det inga lektioner. Så det lockade iallafall lite.
Väl i skolan dansade vi. Till Hope and Glory. Den låten sätter sig fast i huvudet väldigt lätt må jag säga.
Dansen var ganska meningslös, men iallafall bättre än konceptdansen.
Men ni kan gå in på Youtube och söka på Danspalatset 09. Ett filmklipp, som jag lyckades komma med i.
Har iallafall varit en bra dansvecka.
Sen blev det film. Rallybrudar, som nästan alla hade sett. Filmen är inte så jättebra, så det var lite småtråkigt.
Sen åt vi och hade avslutning. Sen fick vi påsklov!
Gött, vill jag lova. Sen ska vi nog kanske gå till loftet! I like!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hope and glory, visst satte den sig i huvudet? Jag och Vickan gick och nynnade den i två dagar! :)

2009-04-13 @ 22:36:05
URL: http://dontgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0