Sun is in the air






Kopiering ej tillåten

Bilder jag tog idag i det vackra vädret
Idag var det strålande att ta en promenad med kameran. Det tog emot att sitta inne med en kaffekopp.
Vädret och kameran lockade en snäpp mer.
Bowlingen igår var bra. Bilfärden bra, bowlingen var bra, umgänget var bra, allt var bra. Mindre bra och kul var det kanske att jag var inne i en bowlingahall hela dagen, så missade det vackra vädret. Man kan ju inte få allt. Right?
Vi kom hem runt halv tolv. Somnade inte på länge. Lite jobbigt, eftersom jag hade i bakhuvudet att det var skola morgonen därpå. Tillslut somnade jag.

Idag har solen somsagt varit framme. Vårsolen värmer enormt mycket och man njuter vekligen hur mycket som helst.
Man kan sitta i bara tröja utan att frysa det minsta. Vilket är skönt, det är också skönt att man slipper ha massa kläder på sig. Att ha en vårjacka istället för en tjock dunjacka underlättar en hel del det också.
Måste tillägga att nästa vecka har vi danspalatset, vilket betyder att vi dansar varje lektion hela veckan!
Det ska bli så himla skönt. Så ni vet inte. Därefter blir det Äggstraslaget och påsklov!
Äggstraslaget är en bowlingtävling som är i Torsby Bowlinghall varje år på långfredan.
Tycker om den tävlingen väldigt mycket. Så jag har en hel del att se fram emot.
Nu ska jag och mamma ut och ta fota i solnedgången. Foton lär ni ju få se sen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Danspalats veckan är nog den bästa veckan på hela året, då det är skolvecka då dvs ! :D

2009-04-03 @ 20:04:02
URL: http://tldz.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jätte fina bilder också förresten :)

2009-04-03 @ 20:04:23
Postat av: Tilda

Jätte fina bilder också förresten :)

2009-04-03 @ 20:04:29
Postat av: Sofia

tack så mycket :)

2009-04-03 @ 21:28:53
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0