Embarrassing




Nu har jag ändrat min header, igen. Jag blir aldrig nöjd. Fast är inte riktigt nöjd än. Bara lite smådetaljer som behöver ändras. Tryck på f5 om förändringen inte syns..
Jag tog en lång sovmorgon idag. Jag var orolig att jag skulle sitta inne hela dagen utan att göra något vettigt.
Som tur var Johanna hos oss, så hon fick med mig till henne. Vi bakade kakor, som dock brände fast i plåten. Så det blev mest smulor av allting. Fast smaken var iallafall god. Vi tog en ganska lång promenad efter bakandet.
Det var skönt. Sen gick vi tillbaka till Johanna och tittade på gamla bilder. Det var rätt roligt faktiskt. Kunde inte hålla mig för skratt åt endel bilder.
Jag åkte på bowling. Jag tycker inte bowling är speciellt kul nu. Men det är för att alla seriematcher är slut och jag har inget mål precis nu. Jag har ingenting att träna fö egentligen, mer än Masters i maj. Som jag inte ens vet om det blir av.
Så bowlingen är inte så kul. Fast Friskisen är desto roligare. Idag var det jobbigt, usch vad jobbigt det var.
Mina ben är trötta just nu, helt slut.
Sen åkte vi till Sofia. Hela Johannas tjejgäng var där. Egentligen vet jag inte vad jag gjorde där. Det kändes rätt dumt, eftersom jag inte kände så många. Och de är inte i samma ålder som mig. Så de hade endel och prata om och jag hade inte värst mycket att komma med. Tyckte mest att det var pinsamt. Fast det var lite roligt att höra på allt de hade att säga. Jag vill också ha massa såna vänner, som man kan träffas och bara prata. Och vara med varandra.
Det var nog inte så roligt för dom heller att ha mig med. Haha. Så jag tvingade Linus att hämta mig.
Jag vill inte gå bland grodor och bland mörker. Jag hatar grodor och jag hatar mörker. Ja, det gör jag.
Nu vill jag sova. Mina ben vill sova också vill jag lova.
Imorgon är det fredag. Hoppas det händer något, så jag inte bara sitter inne.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch då, det var roligt att du blev med :) Ska vi ta lite kort idag kanske? ;>

2009-04-17 @ 10:53:21
URL: http://leonaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta man umgås med johanna jonsson!!:S:S uuh uuh

2009-04-21 @ 09:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0