C



Att redigera färgade bilder till svartvita bilder är något jag har börjat gjort väldigt ofta.
Gillar svartvita bilder väldigt mycket.
Jag har konstaterat att jag har en väääldigt liten munn. Mina läppar syns ju knappt. Iallafall inte på denna bilden.
Störande. Har alltid haft små läppar, men inte så små.
Just nu sitter jag och redigerar och skriver sms med min Julia. Hoppas hon kommer till mig på påsklovet.
Skulle vara så himla kul! Skåne är för långt bort. För långt.
Nu blir det snart sängen tror jag.
Natti.

Kommentarer
Postat av: emma - en blogg om kläder och vad som är mode enligt mig!

Var gärna med och tävla om en ny bloggdesign i min blogg! Kramis ♥

2009-04-03 @ 18:08:03
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0